Bezpłatne szkolenie dla kobiet

Urszula RomaniukZaktualizowano 
Bezpłatne szkolenie dla kobiet w Lubinie i Krotoszycach, m.in. z zakresu asertywności i rozwiązywania konfliktów w pracy.
Bezpłatne szkolenie dla kobiet w Lubinie i Krotoszycach, m.in. z zakresu asertywności i rozwiązywania konfliktów w pracy. Organizator szkolenia
Bezpłatne szkolenie dla kobiet z Dolnego Śląska - asertywność, negocjacje, zarządzanie czasem, radzenie sobie ze stresem, podstawy kierowania, komunikacja w pracy kierownika- rozmowy pracownicze, rozwiązywanie konfliktów i radzenie sobie z emocjami.

Bezpłatne szkolenie dla kobiet, finansowane z funduszy unijnych, skierowane jest do wszystkich mieszkanek Dolnego Śląska, które: prowadzą mikro, małe lub średnie przedsiębiorstwo na terenie województwa oraz pracowników mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z tego terenu (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę).
Bezpłatne szkolenie przyniesie kobietom wiele korzyści:
- będą bardziej świadome swoich mocnych i słabych stron, także tych związanych z płcią, będą efektywnie wykorzystywały swoje mocne strony w biznesie,
- będą bardziej świadome nierówności na rynku pracy – dzięki temu będą aktywnie zwalczać stereotypy związane ze swoją płcią,
- zwiększą swoje umiejętności interpersonalne, niezbędne do osiągania sukcesu w biznesie – siła negocjacji, budowanie argumentacji, asertywność, zdecydowana komunikacja,
- nabędą lub zwiększą umiejętności kierownicze niezbędne do tego by efektywnie zarządzać pracownikami i rozwijać firmę.
– _Dzięki temu kobiety zwiększą swoją skuteczność w pracy, a co za tym idzie - szanse na awans, wzmocnią swoją pozycję zawodową, zwiększą swoją elastyczność i zdolności adaptacyjne (przejęcie nowego stanowiska, gotowość do przekwalifikowania) oraz rozwiną własne firmy _– zapewnia Barbara Jaśkiewicz, Competence - Training & Coaching Institute, prowadząca warsztaty.
Najbliższe szkolenia będą realizowane w Legnicy (11 km od Legnicy, Pałac w Krotoszycach) lub Lubinie (Hotel Europa):
- 25-26 stycznia  - Komunikacja w pracy kierownika
- 01-02 lutego – Asertywność
- 08-09 lutego - Podstawy kierowania
- 15-16 lutego - Rozwiązywanie konfliktów i radzenie sobie z emocjami
- 15-16 marca - Negocjacje
- 22-23 marca - Zarządzanie czasem i automotywacja
Bezpłatne szkolenie ma charakter warsztatowy. Tematyka szkoleń osadzona jest w realiach pracy uczestniczek, a trener prowadzący zajęcia odwołuje się do doświadczeń zawodowych uczestniczek. Szkolenia trwają w godzinach od 9 do 16.15 każdego dnia zajęć. Grupy liczą maksymalnie 14 osób. Aktualny harmonogram i informacje o projekcie znajdują się na stronie: www.competence-szkolenia.pl (zakładka projekty EFS).
Zgłoszenia:
• drogą mailową: projekt@competence-szkolenia.pl
• przez formularz zgłoszeniowy na stronie www projektu,
• osobiście w Biurze Projektu w Polkowicach, przy ul. Legnickiej 9.
Więcej informacji pod numerem telefonu: 76/30 70 330 lub 883 632 915 lub w Biurze Projektu (ul. Legnica 9, 59-100 Polkowice).

Wideo

polecane: Flesz: Czy grozi nam katastrofa klimatyczna?

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3