MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Tak się bawił cały Sulechów. Oj, działo się, działo przez trzy dni

NOWE
Tak się bawił cały Sulechów. Oj, działo się, działo przez trzy dni

Ulicami Lublina uciekał przed policją. Okazało się, że miał powód

NOWE
Ulicami Lublina uciekał przed policją. Okazało się, że miał powód

Polecamy

Sekret sylwetki Doroty Gardias. Codziennie przestrzega tych dwóch zasad i są efekty

Sekret sylwetki Doroty Gardias. Codziennie przestrzega tych dwóch zasad i są efekty

Tradycyjne pierogi z truskawkami. Z tym przepisem są dziecinnie proste

Tradycyjne pierogi z truskawkami. Z tym przepisem są dziecinnie proste

Po ściągniętym zegarku zostaje ślad na skórze? To może oznaczać kłopoty ze zdrowiem

TYLKO U NAS
Po ściągniętym zegarku zostaje ślad na skórze? To może oznaczać kłopoty ze zdrowiem